Інформація
Пошук

Гарантійні умови

Гарантійний термін на ліхтарики «Led lenser» - 7 років від дати придбання за умови реєстрації на сайті компанії виробника.
Важливо! Інструкція реєстрації.
  Будь-який ліхтар, повернутий на гарантійний ремонт, повинен пройти експертизу щодо використання відповідно до вимог експлуатації. У разі неправильного або ненормального використання гарантія на цей виріб не поширюється. Виробник не бере на себе Гарантійні зобов'язання і у випадку, якщо ліхтар був змінений, підроблений, модифікований або неправильно використаний, зазнав падіння чи несанкціонованого ремонту. А також у тому випадку, якщо його було придбано не через офіційну дистриб'юційну мережу фірми «Led lenser». Обов'язковою умовою надання гарантійного ремонту є задовільний доказ покупки (наявність штампу організації, що торгує). У разі виникнення проблем з експлуатацією Вашого ліхтаря «Led lenser», звертайтесь за адресою, вказаною в гарантійному талоні або на веб-сайті www.lightman.com.ua
 
Після проведення гарантійного ремонту, гарантія на ліхтарі «Led lenser» автоматично продовжується ще на той період скільки ліхтарик був на гарантійному ремонті. Ця гарантія надається Виробником на додаток до прав покупця (споживача), встановлених чинним законодавством України, і жодною мірою не обмежує їх. Виробник гарантує справну роботу виробу протягом даного терміну за умови повного дотримання вимог, описаних в інструкції з експлуатації та за умови використання виробу лише для особистих потреб та за прямим призначенням. Дані гарантійні умови поширюються лише на дефекти, виявлені у проданому виробі, які мають виробничий характер (несправності, заводські дефекти, пов'язані з використанням виробником неякісних деталей при виготовленні товару або його збиранні). Виробник зобов'язується безкоштовно усунути виробничі недоліки виробу при пред'явленні виробу, даного талона та документа, що підтверджує факт покупки у зазначені в гарантійному талоні. Уповноважений сервісний центр залишає за собою право відмови в гарантійному обслуговуванні (ремонті) товару або переведення його в платний, з обов'язковим повідомленням про це покупця, якщо під час проведення перевірки (діагностики) товару буде виявлено одну з умов:
- гарантійний талон не відповідає встановленому зразку, у тому числі його підробка, підробка підпису або печатки продавця;
- не заповнені, змінені, стерті або нерозбірливо написані в Гарантійному талоні модель виробу, його серійний номер, дата покупки, найменування продавця, друк продавця тощо;
- відсутність підпису покупця в Гарантійному талоні; - сліди пошкоджень (внутрішні або зовнішні), спричинені будь-яким механічним впливом, ударними або вібраційними навантаженнями, застосуванням зовнішньої сили до частин виробу;
- сліди несанкціонованого ремонту товару сторонньою організацією або приватною особою (відсутність оригінального кріплення, самостійне розкриття товару, подряпини на корпусі в точках кріплення, пошкоджені шліці гвинтів, відбитки пальців усередині виробу, нестандартний елемент живлення, заміна деталей виробу частинами, які не були поставлені або санкціон виробником, а також були незадовільною якістю або не підходили для виробу);
- сліди впливу високих (більш +50 С) температур.
- сліди пошкоджень, що виникли внаслідок недотримання правил та умов експлуатації товару, зазначених у посібнику з експлуатації (перевищення напруги харчування, потрапляння всередину виробу чужорідних предметів, рідин, комах та продуктів їх життєдіяльності, потрапляння на виріб їдких хімічних речовин та розчинників);
- сліди пошкоджень, що виникли внаслідок порушення умов зберігання, транспортування та використання (експлуатації) товару.
 
Гарантія не поширюється на:
- частини виробу, що зазнали неприродного зносу;
- Елементи живлення.
- лампові модулі.
У разі повної або часткової заміни виробу дефектний виріб, несправні частини товару, його деталі, що замінюються під час ремонту на справні, переходять у власність уповноваженого сервісного центру та не підлягають передачі покупцю. У разі виявлення покупцем несправностей товару після закінчення гарантійного терміну, покупець має право звернутися до уповноваженого сервісного центру з проханням про надання йому послуг з ремонту товару за окремим договором та за окрему плату, погоджену з сервісним центром. Покупець цим підтверджує, що комплектність та стан товару перевірені у його присутності.